+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Saturday, March 28, 2009

::Tag::

sorry bell..ekceli dah wat spruh,then smpn dlm draft je sbb idea xdtg..hehe..so here my answer k..

1. orang luar sane tak kenal kamu. perjelaskan siapa kamu?

~maseh lg srg student and title student tu effective until 6 may 09 je..pehtu ???
~kaki gossip gak..haha..klu dah jumpe yg 1 kepale mmg abes 1 buku digossipkan..hihihi
~suke makan esp bile tyme sng hatie..
~suke sgt bace novel sbb bile bace novel tu boleyla berangan jd heroin dia ;p
~sgt suke shopping esp shopping bju and novel..tp sem ni xpenah lg beli bju sbb size yg gggrrrrrr (tkut nak trime kytaan yg ak dah x sesuwei pakai size M?)
~kalau org x kenal slalu ckp aku ni cam pendiam tp kwn yg rapat slalu ckp aku ni sgt poyo..x kenal make x chenta kan??ahaksss
~sgt suke buli adek aku..tulaa utgnyerr ade adek kan??weheee

2. sikap kamu yang 'mantap'?
~romantik kut..muahahaha..mantap ker weyhh??tp aku sgt caring hokayh dgn org2 yg aku syg..peace

3. sikap kamu yang sangat jelek?
~slalu TERgelak kuat2..ter ye adek2..muahahaha
~and sgt boros laa..tula klu kuar de je mende nak beli even tjuan asal nak tmn org je..last2 org diteman tu x beli pape, aku plak yg xckp tgn nak bwk beg plastik sopping...ahaksss

4. apa gadget yang sentiasa kamu bawak?
~h/p and my mp4..esp bile nek tren..boley laa nyanyi2...

5. dah berape handphone kamu pakai selame neh? senaraikan brandnye. jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang?
erm..byk gak..
~yg first pakngah belikan tp x ingat brand pe..h/p ni mse kat matrix
~2nd gune h/p ibu yg nokia besar gabak tu..
~3rd h/p nokia yg sabun tu..kaler itam..first tyme beli h/p gune wit jpa..tp rsk sbb msuk virus..hwaaaaa
~4th h/p nokia 6300..h/p ni plg lame ak gune and plg ak syg skali..de lg smpn kat umah..
~5th h/p sony ericsson wi bape thah tp yg de walkman tu..h/p tu skrg kat adek aku yg beuncit tu..bg dia sbb xleh smpn msg byk2..
~6th h/p motorola w375 kaler itam..h/p ni murah je tp ramai ckp chantek..maybe sbb nmpk cam mhl..ahaksss...smpy skrg ak still gune yg ni..


6. siapa bestfriend kamu?

~my beloved blog =)..sbb bile tgh bengang ker or tgh mrh, sedey,sukehati pown mesti carik dia and dia mmg sntiade ade bile aku perlukan..plus klu aku boring2 xde kwn nak borak, aku carik dia jgk and merepek dgn dia..aku syg sgt kat dia sbb dia xpernah pown merungut bile dgr cerite2 aku..hahaha...gilerr poyo

7. siapa yang kamu sayang selain family?
~kawan2 yg terchenta..klu korang xde, mesti hdup aku sgt sunyi..woori cinghu sarangae..

8. lagik 10 tahun kamu jadi ape?
~klu lagi 10 thun tu means umo aku dah 33 laa kan..so ai wish by dat tyme dah de career yg stabil, being a good wife and a loving mom (berangan msti lebey..ahaksss) and aku dah boley share ksngn dgn family....

9. kata2 hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?
~"dun stuck wif ai cant but start wif ai try"..aku suke sgt kate2 ni..it comes from 1 of ma fav lecturer which is Dr Azlina..Dr ckp mende ni mse aku 3rd year 2nd sem tyme class AA terakhir..huhu..touching2

10. dalam blog kamu, sudah ade berape followers?
~hurm, as at today de 16..cam x caye je de gak yg sudi nak follow even aku slalu merepek2 je..hehe..tengkiu2

11. senaraikan follower yang paling kamu suka? (tak kira kuantiti) kenape?
~plg suke ye??erm klu plg slalu skodeng boley??hehe
~sheila sbb sheila ni jrg express dia punyerr feeling even ktrg duk same2..so aku slalu nak tau pe yg dia pk,rase,or pape je sbb mende2 tu bley watkan aku utk lebey phm sheila =)
~dilla--ekcely even dilla duk ukm tp ktrg x penah kenal pown..kwn dlm blog ni je..tp aku suke bce blog dia sbb dia klaka, pehtu cam sengal cikit and kekdg boley gelak2 ble bce pe yg dia tulis..u go gurl..ni bodek ni..ahakss
~bell--yeay,ktrg kwn still matrix lg tp jrg berborak2..plux since bell pown dah abes study,pluang nak jumpe pown dah jrg..so bile bce blog bell, kire mcm boley keep in touch laa lg..even xjumpe tp ttp tau pe yg bell slalu wat..heheh
~zayra---dia ni junior aku..dulu slalu gosip2 dgn dia..skrg dah duk klj len, so skodeng2 je blog dia sbb boley gosip2 kat cni plak..hahah

12.sy nk tag:
~sheila---wajib wat tau..mesti mesti mesti..hehehe
~zayra---klu free bru wat ye dik..
~nisa--klu nisa terbce laaa...hehe


2 comments:

_nissa_ said...

sb muat ngn saiz S da ke??hee...

♥Miss Leya♥ said...

yeay, betul betul betul
size s kuase 3..ahaksss