+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Saturday, March 7, 2009

~7 March 2009~

its my bufday =)
ini utk yg ke 23 thun
ye, aku sudah tua
tp kwn aku ckp umo dah tua xpe
yg penting jiwe sntiase mude..hihihi
azam utk bufday kali ni;
1~nak cube ubah prngai yg cam kanak2 riang ni spye lebey matang--sesuwei dgn pngktn usia..heh
2~nak jadi lebey tabah bile ade mslh..klu boley xnak nanges2 dah..sob sob
3~tiap kali ade mende yg mengganggu fikrn, cube utk selesaikan sndri..kalau bley xmoh dah asyik brgntg dgn org je..
4~nak pulun abis2 an utk final sem ni..tingin sgt nak dpt gred besh2..amenn
5~nak jadik anak yg dgr kate..hehe..dgn kate len xnak wat family aku ssh sbb aku...
6~nak tgkatkan islah annafsi...nak berchenta dgn kekasih yg sejati (allah dan rasul)--insyaAllah
7~nak kurangkan makan..hehe
8~nak jadik kwn yg terbaik utk sume kwn2 yg aku ade..ssh dan sng bersame2..
9~nak sntiase berfikiran +ve walau pe pown situac..
10~nak dpt keje yg besh2...smge keadaan ekonomi skrg ni x mnghlg aku tuk dpt keje..amen..

thanx byk2 utk sume kwn2 yg wish..thanx gak utk my collegemate 4 bufday suprise smlm..ai do rilly2 appreciate =)...terharu2
nak wish epy bufday utk kembar2 aku yg smbut bufday pd tarikh ni..special for my luvly senior au yong thean seng and my matrix fren mohd akhir mohd karim...
may all da blessing goes to us..

3 comments:

_nissa_ said...

hepi besday...
moga pjg umo, dimurahkn rzki & smoga sume azam dpt t'capai..=)

zahirah said...

ehem..yang no 7..mcm tak nak pecaye je..hehe..akak..kite ade tag akak..so..sile2 la rajin2 wat ye..

♥Miss Leya♥ said...

thanx nisa =)

zayra,
rse tulaa azam plg ssh nak wat..
hohoho