+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Wednesday, March 18, 2009

~epy bufday to asmer sifra~



It’s your birthday...
and I’m thinking how glad I am
that you were born.
You have given me so much
supported me, encouraged me,
cared for me
I wish for you the best of birthdays,
the best one ever.
May this birthday be better than the last.
Most of all, I hope you will always be
As happy as you have made me

notakaki ~ ko tau x, aku syg ko lebey dr 'dia'..(apekahh aku les??)..hoho..tidakk sama skali..sbb bile ak ssh, bile ak sng, bile ak sedey, bile ak gumbira, bile ak kcw, bile ak risau, bile ak tkut...ko sntiase ade dekat dgn ak...thanx mer..rilly2 appreciate pe yg ko wat utk ak selame ni..bg ak tido kat bilik ko ble rumet ak xde, teman ak mkn ble ak srg2, slalu share dgn ak cite2 yg bley wat ak ketawe, slalu dgr ak merungut, bile ak menggelabah ko cool kan ak..huhu..x terlarat nak tulis sume..spjg 5 thn ni, sgt2 happy kwn dgn ko..and rilly hope bile satu masa nanti ak dgn ko berpisah pown, ko tetap kwn aku selamanya..ha ha..poyo je..

Luv you and and ku doakan moga dipercepatkan jodoh kamu ya..hehe

No comments: