+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Saturday, March 21, 2009

~dak malassss~

dah lme x update..mmg laa lately ni sepatutmye aku sgt2 bz...tapi aku pown tatau nape aku malas sgt2..aku pown tatau pe yg aku wat..keje pown dah byk tertangguh nie..so dtglaa kesedaran nak abeskan keje2 ni bile tgk kwn2 len sume dah nak siap dah..hokhok..
wahai kaki,tgn,mate,hati dan sgl organ yg ade dlm badan ku, cepat lancarkannnn perangg ke atas MALAS..haha..mengong..
tp nak cite byk g...pasni bru start rajen la,boley??hehe

No comments: