+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, March 22, 2009

~Tag from bell~

1) Adakah anda suka blogging? kenapa?
~ yeah, sbb aku sgt suke menulis..even x pandai sgt nak susun kate2, tapi rase sgt puas bile dah luahkan sumenye kat cni..blog ni kire mcm e-diary aku jgklaa..even x privacy sgt, tp x kesah pown sbb kdg2 ade org yg sudi nak bg pndpt yg jujur tntg aku..hmm..dats great =)

2) Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
~au yong - sgt suke bace blog dia sbb boley dpt byk info..plus, he's ma inspiration =)
~CPM - blog ni pown besh sbb penulis sgt sempoi..and aku suke bace kesah khdpn dia dlm m'bsrkan anak dia yg nakal but cuteee ituu..haha
~Sheila - sbb byk mende yg aku lalui same dgn sheila..tp care kami brhdpn dgn sesuatu prkre tu laa yg wat kan hbgn kami unik sbb sheila dan aku adelaa sgt berbeza..so bile bace pe yg sheila tulis kdg2 rase bgs jgk utk aku amek..erm..thanx sheila..truskan menulis ye =)
~Suraya - suke sbb byk yg dia tulis tu same mcm pe yg aku rase and yg aku pk..betul,kekadg pe yg aku tulis maksud dia x sampy pd org yg bace..but she did it =)
~sume blog yg aku link - ekceli aku ni suke skodeng blog org..lagi2 bile tyme boring2..hehe..so klu ade blog yg update tu, msti aku explore..hihihi

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan siapakah org itu?
~ade ke org yg xnak??mestilah nak kan..haha..but honestly aku lebey prefer hbgn slps berkahwen..erm, mcm klise je kan??tp mmg itulaa impian dan doa aku..sape orgnyer??my future husband la kut =)

4) Taken or single? Mana lebih bagus?
~single..hehe..sbb bebas nak kwn dgn sape2..such a playgurl la plak..ahaks...

5) Pernah tak cinta anda tidak di balas?
~no komen..haha

6) ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)
~boley get a long dgn family esp wif ma dad
~loving and caring
~x suke anak org kaye
~suke laki yg ade sifat kepimpinan
~plg penting, yg chentakan aku krn chentakan tuhannye =)

7) Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
~25 kalau boley..hehe

8) Nak berapa anak?
~lagi ramai lagi bagus sbb aku sgt suke dgn bdk2...

9) Lucky person yg anda ingin tag:
~sheila
~zayra

Thanx bell 4 da tag =)

No comments: