+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Friday, March 27, 2009

~mereka dtg dan mereka pergi~

pagi ni sgt malas nak bgn sbb smlm tido kul 2 lebey..
rase cam baru je pejam mate and tetibe dah kene bgn plak
tp sbb ari nie class psa, so after subuh aku tido balek..hehehe..
sgt x senonoh..hohoho
tp yg surprisenye hari ni prof azmi msuk plak class ktrg..
slalu class dah bes pown lum tentu dia nak dtg
suke suki je dia tu
ktrg wat presentation pown dia x penah dtg tgk
ktrg pown cam syiok sndri je
kalau org tanye soklan pown yg kene tnye tu men ntam je
ntah btul ntah tak
hanye tuhan tau..haha
mule2 ingat nak pose
tp mse kat class td pwot aku dah bunyik mcm2 irama plak
malu dowh
kuat yg amat..mane sempat nak kaber..ish2
terpakselaa aku ngelat pi beli kueh
tyme prof ade plak tu
buat2 laa cam nak pi toilet kan
padahal mkn kat luar pintu class
ciap bergosip lg dgn tuya..haha
pehtu de discussion khusus and theory
lately ni cam saket gilerr
next wik de 3 presentation
gilerrr kentangg laaaa
tula..tyme awal2 sem lu aku rilex gilerrr
org len duk cbuk2,aku pown cbuk2 gak
cbuk men tenet,cbuk jln2,cbuk tido and etc etc
bile dah last minute camni barulaaa nak kelam kabut
padan muke aku
punyerr laa berderet2 keje smpy tatau nak wat yg mane lu
last2 aku duk maen2 je
pale dah serabot gilerrrr
tp hari ni syok tau
sbb dpt jumpe elly
yeay..dah lame x jumpe
elly dtg cni 2 hari
at first ingat nak wat surprise utk mer
last2 x jadi sbb aku de class plak
hoho..sedey gilerrrr
cian kat elly..sob sob
ekceli tghri td mer ajak pi alamanda
amek kak da sbb kak da nak balek kedah mlm ni
kul 5 mer amek aku kat kolej
ktrg pi 3 org..aku,mer dgn corn
pehtu mer ajak pi umah elly
umah ely kat banting tp mer ckp 30 minute jee
aku x kesah laa sbb aku pown tingin nak jumpe ely
lagi besh kak da blanje mkn pizza
yippie...berat nek lagiiiiiiii
rupenyerr trase jauh gak nak smpy umah ely
banting laa plak..jln kat ctu kan cam x elok cikit
kul 7.30 baru smpy
skrg ni ely duk srg2 kat umah sbb family dia sume kat labuan
ktrg bergosip2 and lalala smpy la kul 8.30
then bru gerak balek anta kak da pi hentian kajang
mase kak da nak nek bus td cam touching plak
maybe sbb dah lame x jumpe
plus pehni tatau bile lg dpt jumpe
kul 11 bru smpy kolej
and aku nmpk gayenyer keje aku pown tertangguh lerr lagii
tp aku xdelaa nyesal sgt kuar jln2 td
sbb ni kan aku punye final sem
mestilaa klu boley aku nak gunekann spnuhnyerr waktu2 yg tinggal nie dgn kwn2 terchenta
bak kate ex-boss aku dulu,
enjoy ur student life sbb bile u dah start keje u dah xde life utk diri sendiri lagi
kwn2 pown ramai yg dah wat hal sndri
tetibe rase cam sebak plak bile pk pehni dah xdpt nak hangout cam skrg ni
pejam celik pejam celik nak kat 4 thun aku duk ukm ni
kwn2 pown ramai yg dtg and pegi
aku harap sgt dismpg study, aku nak enjoy puas2 dgn kwn2 aku sume
bagi aku xde yg lebey and xdee yg krg
aku syg sume kwn2 aku even yg jrg jumpe or yg tiap mase bersame
maybe sbb aku ni jenis yg x pandai sgt nak express rase syg kat org
tp aku sgt sygkan korang sume
and dah terase windu dah dgn korang kalau korang xde..sob sob
sbb tulaa kalau korang ajak kuar, aku ssh nak tolak
pade aku study pown paling penting
tp kwn2 akan membuatkan student life aku lebey bermakne and membahgiakan..
bile korang ade aku rase smgt je nak study
ai will miss all of u my deareesss frens
you, you and you
tp aku sedeylaaa
tinggal bape hari je lagi aku kat cni
tapi hbgn aku dgn dak tu mcm dah dingin sgt
dialaah antare kwn yg plg awal aku kenal mase aku masuk cni
aku ingat lg first tyme jumpe dia
kat dpn kedai fotostat
dia pakai baju kolej
mase tu aku yg tego dia dulu sbb nak ajak wat discussion
even aku pown x kenal dia tp wat2 confident je
start dr tu mcm2 yg ktrg lalui utk projek grup tu
and mende2 tulaa yg watkan kami jadi rapat
tiap hari yg aku lalui dgn dia mcm pita perakan dlm pale aku
x penah satu scene pown aku lupe
yee..aku sgt windukan dia
tp aku tau aku yg wat kan hbgn ktrg jadi mcm nie
kalau aku x wat mende bodoh tu dulu mesti aku dgn dia boley terus kwn cam dulu kan?
mesti aku still dpt cipta lg kenangan2 di minggu2 akhir ni dgn dia
kalau la boley aku tingin sgt nak kwn dgn dia mcm dulu
nak share cite dgn dia, nak dgr dia marah aku,nak dgr dia kutuk aku, nak dgr dia gelakan aku,nak dgr dia nasihatkan aku, nak dpt msg2 fwd yg besh2 dr dia, nak dia tego aku kat ym,nak dia ajar aku mende2 yg aku slalu lmbt nak dpt tau
aku windu sgt2 dgn sume tu
tp skrg dia mcm jauhkan diri je dari aku
dia tau x aku sgt tersiksa bile dia wat camtu??
padehal slalu sgt jumpe tp aku tau aku x mampu nak tego dia mcm dulu
ape yg aku perlu wat spye dia sudi nak kwn dgn aku balek??
cume utk sekali ni je
di hari2 terakhir ni
lalui hari2 ni sbg kawan mcm dulu2
aku sgt sgt sgt sgt sgt sgt windukannnn dia
aku x harap pown lebey dari tu
tp walau camne pown aku luahkan dia ttp xkan tau
xpelaa..aku pown mcm dah give up
msg aku dia x reply lagii
maybe sbb dia rse x penting
hurmmm
aku hrp ko x lupekan aku =(
aku syg sgt kat hbgn kite..

2 comments:

diLa said...

waa...tacing2~
sdey la entry ni..
isk..tp betol al.kit satu geng weyy..
memg xleh nk tolak offer keluar kn?;p
betol3~
hargailah semua ni sementare maseh sempat..
wee~

♥Miss Leya♥ said...

yeay,bile sape2 nak ajak kuar tu cpt je mengangguk..tp klu ajak pi class ker library ker,pale ni cpt je nak carik excuse xmoh pegi..muahahaha