+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, March 22, 2009

~having a wonderful lunch =)

Its a lot of great things happened to me within dis week..on 19 march 09, we have a great reunion (can say la..hehe) wif zahirah aka iera..erm, iera adelaa tutormate aku mase kat matrix dulu..since ktrg abes matrix smpy la hari ni, almost 4 years ktrg x penah jumpe and even no phone call, email or sinlgle sms..caye x??haha

Kat matrix lu close gak dgn iera sbb dak tuto aku bkn ramai pown..adelaa dlm 13 org..lagi plak aku dgn iera duk blok yg same..kdg2 bile bosan2, iera slalu gak lepak bilek aku..watpe lagi..bergosipping ;p

And aku admit yg aku ni jenis yg malas nak bermsj2 klu xde hal penting...antare mende yg paling malas nak wat adelaaa type msg..hoho..aku lebey prefer call trus klu ade pape..tu pown klu byk kedit laaa...tula,kdg2 cube jgk nak ber'sms' dgn kwn2 lame..tp pas 1 or 2 msg, aku dah stuck dah..abes idea dah nak reply pe..ya,dat's me..such a bowing gilerr punyee org..haha

yea,berbalik pd kwn aku ni..iera jgk adelaa best fren pd asmer..so lately ni mer slalu ckp dia rindu kat iera..ermm..yela,lame gak x jumpe kan..and x sangke jgk iera sudi nak dtg jumpe ktrg kat ukm ni..so sort of hadiah utk mer jgklaa sbb dpt jumpe kwn baik dia..

Kalau dah lame x jumpe tu pe lg yg boley ktrg borak2 kan klu x hal kwn2 and hal diri sndri..hihi..tp cian gaklaa kat pa'an sbb dia paling truk kene sakat..sowie laa bro..wa pown x dapek nak tlg lu..cam conok plak join drg kutuk2 ko..haha..

so iera pehni jgn lerr loss contact lg ye..pe yg kite gossip2 kan tu, InsyaAllah..akan kurahsiakn..(kalau aku x lupe dirilah..haha)..glad to meet u again and happy graduation...







No comments: