+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Saturday, March 21, 2009

~ma besh buddies~

Date ~ 18 March 2009
Venue ~ KIAM

erm..at first x plan nak wat bsr2 an.aku ingat nak blanje mer mkn je..lagipown aku tau kwn2 pown ssh nak join sbb msg2 tgh bz..tp aku harap dpt wat sumthing utk mer pd hari bahgia dia utk dia kenang..lagipown ni last sem..plus,slalu tyme bufday kwn2 yg len slalunye dia yg akan plan,organise,invite org tu,org ni,carik tmpt,and etc etc..termasuklaa tyme bufday aku jgk..so pd aku biarlaa klu org len x ingat, atleast aku appreciate sgle ssh pyh dia utk kwn2 sume..

pagi rabu tu mase discussion PSA, ade org call aku..at first curious jgklaa sape sbb number yg ak x kenal yg nek..rupenyer kak fatem yg call (akak bufday gurl)..kak fatem mntk tlg aku organize kan bufday party utk dia..and dia ckp dia nak sponsor kek..yippiee..de org sponsor boley laa wat bsr2 an..haha..tp sedey sbb kak fatem xdpt join =(

so aku pown cam smgt je nak plan utk mer..and aku terus sms keyla nak mntak tlg dia masakkan spageti..mase tu keyla kat cyberjaya..and sgt2 terharu sbb keyla sudi dtg and siap belikn bhn2 dia skali..ktrg wat gotong royong kat bilik sheila sbb bilek sheila je yg ade dapur sume..mmg syoklaa tyme tu sbb msg2 cam sungguh2 wat keje..

majlis tu ktrg wat kat dewan kat kiam ni..and berjaye jgk tipu bufday gurl..terharu dia smbil mengalir ayer mate..hehe..pity you pity you..tp bkn slalu kan??hahaha

so,here a few picture mase hari tu =)

1) kek ni disponsor oleh kak fatem..thanx kak..cedaaapp cgt =)


2) ni laa makanan2 yg ade..sume ni msk sendiri tau..tp bkn aku laa chefnyee..aku tkg rase je..hehe


3) yeay...smpy merah2 muke dia..nmpk dia sgt terharu..


4) epy bufday to u ASMER SIFRA ALI...semoge murah rezki slalu and cepta2 kawen ye..hehe


5) makan2..sgt besh..mkn sambel bergurau senda..


6) Kwn2 yg dtg ptg tu..u all mmg besh laa..


Special THANX to Keyla, Sheila, Nisah,Tuya,Mie,Paan,Ninie,Wan,Wanie,Ain,Feroz and Razak..
I have no even a single word to describe how much ai appreciate and grateful dat u all are my frens...to asmer, epy bufday..ni je yg termampu kami wat utk kamu..hope sgt kamu gembire and satu hari nanti bile ko tingat balek kenangan hari ni, ko akan tersenyum bahgia =)

Frens 4ever ya..


No comments: