+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Tuesday, March 24, 2009

~duhai hati!!~

nape aku perlu rase mcm ni
perlu ker aku takut kehilangan dia sdgkan dia entertain aku mcm biase je
xde pape kekurangan pown
ape yg aku takut sbnarnye?
apekahh aku yg terlalu sensitif?
atau dia yg x sensitif dgn perasaan aku?
setelah ape yg berlaku
x gembira ker aku bile tgk dia bahgia?
oh hati..perlu kerr ko secemas ni?
walau sesyg mane pown aku pada dia
walau sekuat mane pown pengorbanan aku utk pertahankan
walau setinggi mane pown janji yg dia taburkan utk tdk tinggalkan aku sorang2
tapi aku sedar
tiap suatu kat dunia ni xde yg abadi pown
aku sepatutnye kene bersyukur dgn pe yg aku ade skrg
ye, kdg2 mungkin aku agak tamak
sbb aku takut utk hadapi sebuah kehilangan
Ya Allah,tenangkan laa hati aku..

No comments: