+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Tuesday, August 4, 2009

::Sy maw shopping lor::

Currenly aku sgt bz
kire gaji,wat invoice and need to maintain daily work jgk
so boley kate now is peak tyme
smpy haku bwk balek keje wat kat umah
semate2 takmo bermaustatin kat opis tu lelame =P


Lambatnye mau gaji
sapelaa yg lembap sgt kire gaji neyh =P


Skrg barulaa phm camne susahnye nak wat payroll
org sume m'hrpkn aku boley setel kan cepat2
so that boleylaa gaji masok awal kan?
but in da first place, aku sorang je yg wat account kat situ
so how?
fadan muke haku
nak maen game pown da tade mase =P


Dalam pale haku neyh ekceli dah terbayang2 sopping complex yg bakal diterjah sebaek saje gaji masok..ngeh2
haruslaa mencari segale mcm "keperluan" utk konvo aku 16 Aug neyh kan
Owh,aku akan berkonvo 16 Aug neyh
pade sesape yg terbace neyh sile laa dtg ke UKM ye =)


And semalam haku terime surat chenta dr PTPTN
Ekceli b4 dpt JPA punye scholarship,
aku penah pinjam PT neyh utk satu sem
tapi dah penah byr sikit
now dah lame tertunggak sbb x byr2
so maybe drg pown dah windu sgt2 dgn haku
nak tak nak terpakselaa drg anta srt chenta neyh nak bgtaw drg windu sgt2 kat haku...wakakaka


Sabtu neyh my cousin Elly nak bertunang
baju pown da ciap bagai
kebaye pink lagi
tak penah2 haku pakai kebaye
takut nak bygkan muke haku di hari kejadian nanti...hehehe
Tapi kebarangkalian boley pegi tu mcm 50-50 je
aku nak sgt3 pegi....huhuhu
Hope there will be miracles yg boley lembutkan hati2 mereka2 neyh =(


Orang itu maseh mendiamkan diri ag
dia marah aku ker ha?
ker aku yg terlalu byk sgt ber pk?
tak bestla mcm neyh
wat kan aku tertanye2 je
owh,kwn ku yg tersyg
marahkah kamu pada haku??(asal skema smcm jek neyh?)
haku syg kan kamu taw
kamu kan antare kwn aku yg sgt baek
klu kamu terus diamkan diri mcm neyh
haruslaa haku rase sgt serba salah
maybe kamu tak marah tapi haku je yg byk pk kan?


Okey,sy maw pegi keje
maybe luse kut baru gaji masok
sowie ye kwn2
haku kan lembap sikit =D


P/s ~~~KaK Ct,dah2..pi wat keje tu...Kang bos bsg...wakakaka

4 comments:

_nissa_ said...

jgn lupe hntr sejambak ros utk 19hb ni ye..haha...

♥Miss Leya♥ said...

alamak!!!kite keje la 19hb (alasan neyh boley trime x?)..ha3

_nissa_ said...

sebarang alasan x diterima..haha...

♥Miss Leya♥ said...

nisa amek jubah bile?org amek ari ahad neyh..jom ar...leh wat blind date...ahaks~~~