+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Monday, August 31, 2009

::Salam Ramadhan::

dah masok hari yg ke 10 berpose
tp haku baru terhegeh2 nak wish kat sume
biar lmbt asal selamat kan? =P

ekceli byk sgt mende nak dihapdetkan di belog yg terchenta neyh =P
tp sbb aku sgt2 bz (bz ler sgt)
so x sempat nak mengepost pape kat sini

Owh,ekceli keje kat opis dah maken bertmbh
sjk aku blk cuti (konvo) smpy la skrg neyh
tak pernah ag aku turun lunch
sebab kan aku pegi and balek dgn ayah
so tak boley la nak balik lmbt2 sgt kan
sian plak ayah aku tercongok kat bwh opis tu lame2
so dats y aku gunekan tyme lunch utk setelkan sebyk yg boley keje2 aku tu

tp honestly aku takla pressure dgn keadaan neyh
so far aku epy and start to adopt my new routine =)

Smlm ayah jatuh moto mase balik keje
nasib baek tak teruk sgt
tp aku tetap sedey =(
cepat2 la aku boley bwk kete sndrik..huhu

Nak hapdet baaaaanyaaaaaakkkkk cite
dah basi pown nak cite gak..wink*

3 comments:

mohad said...

selamat berpuasa..

SheiLa said...

ohh ye ke? ayah alia cam ne skang? dah ok ker? x bagitau kite pun..

Selamat Berpuasa jugak XD

♥Miss Leya♥ said...

alhamdulillah...x truk sgt..just oerut dia je luke..maybe sbb tergesel..
tp org tuwe kan..phm2 je la...
anw,tengs 4 ur concern =)