+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Tuesday, August 4, 2009

::Fenatnyerr::

byk giler keje ari neyh
meraselaa aku smpy umah kul 8 mlm
nasib baek laa sempat ciap
kalau tak siap gak
tido kat opis ler gamaknyerr...


Okeyla kut sebulan sekali je pown bz nyer
gaji dah kuar boley la aku sambong maen game balek =P


And plg x disangke 2 hari aku skip lunch
magic kan?
oleh sbb meja aku dah penoh dgn sgle mcm doc and notes
nak tak nak terpakselaa aku melupakan kueh paw makcek cafe yg sgt lemak berkrim tu (read:skrg neyh mcm dah addicted nak mkn kueh paw aje =P)


Sempat gak la bergayut dgn si semer
sblh tgn menaip,sblh ag pegang hp,boley?
paling tak tahan boley plak mer kate dia tak windu pown kat aku
aku terguris taw =P


okeyla maw tido
fenat dah seharian membanting tulang ari neyh

2 comments:

diLa said...

waa..dah kije!!
leh aa blnje kite..
hahaha..;p

♥Miss Leya♥ said...

boley2..no hal la nak blanje..(klu budget x lari...)wakaka