+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Friday, July 31, 2009

::Aku ke yg salah?::

Kadang2 aku rase aku nie tak boley nak terlalu rapat sgt dgn org
sbb nanti ade je mende yg wat kan aku makan hati
or sumthing yg leh wat hbgn yg rapat tu jd renggang dgn tetibe


Bile ade org cerite sesuatu kat aku
and at da end dia ckp "tlg rahsiakan ye..jgn bagitaw kat sape2"
aku assume yg org tsbt percaye kat aku
dan of course aku akan jage amanah tu
even kwn baek aku sndri aku make sure aku takkan cerite...


But aku sedey sgt bile ade org dapat taw rahsia tu
then org tsbt fikir aku yg sebarkan
padahal aku pown sgt2 terkejut and tertanye2 mcm mane mende tu leh sampy kat org laen
mmg aku srg je ke yg taw sal neyh?
aku tak sedar ke aku dah terlepas ckp?


Tapi aku mmg yakin sgt aku tak cerite kat sesape pown
aku sedar mesti org tu dah ssh nak caye kat aku lagi
and aku rase mcm mende neyh dah mengganggu "friendship" ktrg yg sgt rapat lately neyh =(


Sedeynyerrr......sob3

No comments: