+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Tuesday, July 7, 2009

::Pagi yg bersejarah::

mowning...
pg neyh boley rekod dlm diary cik nor alia
hari yg plg awal skali bgn pagi =P


Ekceli dua hari lepas ktrg sefamily pegi sopping kat sopping complex plg bsr kat mesia
ape dyer?mid valley?
ohh tidak tidak
jusco bkt tgi?
ooo tidak jgk...


nak taw?
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



bsr kan? =P


okey,dikala ibu kami (read : kami = aku dan adek) membeli dan membelah brg2 dapur
kami pulak ade misi laen
misi utk menaekan skill masak dan pwot


we bought bahan2 utk msak spagetti (tul ker aja neyh?)
resepi adelah ciptaan sendiri ye =)
dan mlm tu dgn penuh kepoyoan dan keayuan
aku dgn adek aku bertungkus lumus kat dapur (tunggang langgang dapur di watnyer..heee)
utk msk spagetti idaman
dan hasilnyer.......
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



Tadaaaaa


nmpk mcm sedap kan?
tapi hakikatnyer mmg tersgt sedapppp...
mabeles...
yay,give me 10 Banu =P


saje je menggediks nak msk mknan western bagai
bile berat naek taw plak nak komplen..haha


oleh krn spagetti yg dimasak tu sgt menjadi
jd adek aku and aku pown bersemangat waja bgn pagi2
utk msk mende alah nie ag
nak bwk bekal la kunun2 nyer..hikhikhik


owh,ucapan time kaseh haruslah dipanjatkan kpd sheila
sbb mensupport aku utk msk spagetti yg mabeles neyh
even cik Banu suke suki je mangutuk kebolehan aku utk memasak =P


Thanx sheila
next tyme ai msk utk yu plak okeh?

4 comments:

SheiLa said...

wow..x semena2 name kite pon ade skali..hikhik.. ο(^▽^*)ο~♪

tue memang betul2 sedap ke, atau sedap dlm bahase kurungan? hehe..just kiddin (^
kan kte dah cakap, alia mmg ada bakat terpendam (kipas jgn x kipas..hehe)

lenkali jgn lupa hulur2kan la sikit kepada org kat sini (*≧▽≦)

gadeslala said...

poyo...
kter yg msk..
ko tlg nyebok jer

_nissa_ said...

owh tu la sejarahnye..hee..
xpe2, ade masa lg blja msak2 ni..

♥Miss Leya♥ said...

sheila ~ no problem..anytyme pown bley...hehe

Banu~kebenaran mmg pahit =P

Nisa~tula,tgh training msk la skrg nie...hehe