+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Saturday, July 18, 2009

::Sangael Chukah Hammida::

On 18 July July 2009..
mau taw kah kamu ade ape dgn ari neyh?

Man u ke Mesia?

Anugerah Planet Muzik kat Jakarta?

hohoho
w/pown dua2 event tu berlangsung hari neyh
tapi aku bkn nak ulas pasal tu (dengki2,xdpt pi tgk man u even x mnt pown..sob2)


Yay,hari neyh adela hari BESAR utk member aku yg nun jauh di manjung..ngeh2


So I am here wanna wish you,

Mohamad Farhan Abu Hirzan Al-Hazmi Bin Ahmad Zubaidi

hamek ko..
name penoh ag aku letak

okay2,
wat sahabatku Paan,
Selamat Hari Lahir
Semoga thn nie adela lebey baek dr thn2 sebelomnye
Semoga sgle yg diimpikan akan dipermudahkan utk dicapai
Semoga diberi kesihatan yg baek
Semoge cepat dapat keje (penting neyh sbb aku leh pau ko pehni..ngeh2)
and Semoge selamat semuanya..ameen..


mau tgk gmbr pemilik name yg sgt panjang x hengat neyh =P


*

*

*

*

*

*

*

*

*



Masih single...berminat?
sile tinggalkan no tepon dan alamat umah...hikhikhik


Tengs 4 everything...
w/pon ko slalu buli haku tp haku tetap promote ko kat belog haku...ngeeeee
Friens 4 eva ya Paan =)

P/s~~tengkiyu2 sbb tlg jge rahsia yg tahap universe tu...

No comments: