+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Monday, June 8, 2009

::epy bufday ibu::

Owh,lame x update belog neyh
ekceli byk nak cite
tapi bile dah duk depan lappy
sume yg dah karang kat pale
hilang!!!

But now aku akan cube utk compile kan sume xvti yg aku wat dlm 1 to 2 wiks neyh
boley?heeee

::28 May 2009::

epy bufday to my mom

At first aku xde pape plan yg menarik utk celebrate bufday ibu aku
since aku skrg neyh jobless
so paham2 je la kan
wit kat bank pown defisit :P

Around 3.00 pm maksu aku call
tyme tu aku tgh mkn dgn adek aku
maksu tanye aku de arrange pape x utk ibu
aku pown bagitaw je la xde pape plan
then maksu aku cakap nak bank in wit kat akaun aku
dyer suh belikan pape utk ibu dgn wit tu
yay,de org sponsor :D

After discuss dgn adek aku
ktrg pown decide nak pi jusco bkt tgi
wit yg maksu bg tu
ktrg gune utk beli kek


pusing punyer pusing
then we decide utk beli kek kat Laboheme
murah and memenuhi citarasa =)



Here was da cake
yeay,mango cake
tataw nak beli flavor ape
sbb my mom agak cerewet dlm bab mkn neyh
so kene beli flavor yg dyer akan mkn
and sgt tak mengecewakan
kek neyh abes dimkn oleh kami =)


we all plan nak wat surprise utk ibu after maghrib
also,kitorang invite mak tam and family jugak
selain kek,aku sempat jgk pesan kat ayah utk beli ayam KFC
just utk meriahkn meja :P


And as expected,
my mom sgt2 surprise mlm tu
nmpk dyer epy sgt
and tak enti2 senyum
yay,I loike



::note~pembawe kek tu adela adek sy ye::




::my mom wif her sis::



::sesi potong-memotong:


Selamat Hari Lahir Ibu
semoga ibu sentiase di bwh lindungannya
Lia taw Lia slalu susahkan ati ibu
tade mende pown yg Lia wat yg menyenangkan ati ibu

Ibu,
Lia saaayaang sgt2 kat ibu
Lia takmo org len jd ibu Lia
Ibu Lia satu je kat dunia neyh
takde pe yg dpt gantikan ibu

Ibu,
Lia janji
Lia akan usahe cari keje
Lia tingin nak bg ibu rase wit gaji Lia
Lia tingin sgt nak tgk ibu rse bangge dgn Lia

Ibu sabar ye,
Ibu doakan spy Lia cepat dpt keje
Lia tanak susahkan ibu lagi

Proud to be ur daughter


2 comments:

Anonymous said...

ur words... Sweet sgt :)
hepi belated birthday to ur mum

from akak :)

♥Miss Leya♥ said...

Tengs kak..

Tengs 4 reading..keep in touch ya..

miss u