+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Tuesday, June 23, 2009

I m not a jobless person anymore..wink*

InsyaAllah,start sok aku akan mulekan idop yg baru..
ceit,cam poyo je kan
but da truth is sok aku dah start keje
alhamdullah,syukur sgt2
setelah sebulan and 17 hari tnm anggur (abes exam 6 may)
plus 4 interview
ade gak org nak hamek aku keje..hokhokhok

Ape yg aku taw post aku adelaa account and admin assistant..
hurm,wat permulaan okeylaa kan
just utk dapat working experience and of course knowledge and skill...

Frankly speaking,I luv audit more
Impian aku klu boley nak keje yg boley selalu deal dgn org,
boley slalu travel,
boley ckp english, and etc etc

But mcm aku mention td,
utk permulaan aku just grab yg mane dtg dulu
once dah de experience and skill yg ckp,
then barulah aku akan fikir samada nak teruskan or nak cari keje len (keje pown x mule lg dah plan nak benti..ceittt)

Aku x harap utk diberi gaji yg riban2 sbb aku taw aku takde skill lagi
keje pown lom tentu leh wat
aku jgk x hrp utk diberi keje yg mudah2...
honestly pe yg aku hrp sgt tmpt keje tu de environment yg besh
x kesahla klu keje tu ssh pown
tp klu dpt opismate yg baek2,
yg takde konflik,
yg tak kate blkg,
even keje tu ssh pown
kite enjoy je nak wat...huhu

Kalau ikutkan ati aku x puas ag laa rehat kat umah =(

windu sgt kat opismate mase praktikel dulu





and my x-boss yg byk sgt share knowledge and experience kat aku dgn sheila..Tengs boss~





Kenangan hanye boley dikenang,
tak kesahla yg manis ker,pahit ker,
bile ianya dah berlalu,
sumenyer akan jadi ingatan yg manis dlm idop kan...

U all sume adela idola sy..Tengs to GIA team...doakn yg terbaek ye utk sy...sy hrp dpt jadi sum1 yg boley u all banggekan =)

2 comments:

_nissa_ said...

waaa...
da strt kje ye..
kje leklok ye..
krgkn kntroversi tgktkn prestasi..hee..

♥Miss Leya♥ said...

haha..ade2 je nisa..tengkiyu eh..hope nisa pown cpt2 dpt keje kay =)