+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Monday, June 22, 2009

owh malunyer.....

hanye tu je perkataan yg dpt describe perasaan aku skrg nie
hokhokhok

ekceli citenye camnie...

ari jumaat lepas srg kwn aku call
biar aku namekan dia as MF ye (tp bkn MF cik suraya tu ye..hehe)
tyme tu aku dgn ayah kat dlm kete
otw nak pi iview

then MF ni tnye aku pasal brg SPA
result final sem kan dah kuar 11 June ari tu
so dia nak confirmkan ngan aku whether brg tu kene isi balek x
sbb pngk dah berubah kan

tyme tu aku pown agak blur cikit
sbb dahla nak g iview
so phm2 je laa
xleh nak pk mende len

pastu tetibe td aku tingat balek soklan member aku neyh
dlm pale aku nie mcm konpius plak
hari tu dyer tnye brg spa ker brg jpa eh?

then utk kompemkan balek aku pown call la MF
nak dipendekan cite,
alang2 dah call tu ktrg cite la psl hal msg2 and prkmbgn terbaru kwn2 ktrg
gossip punye gossip
tetibe masok plak bab srg member nie (aku nak namekan dyer MS,bley?)

MF neyh baek gak dgn MS neyh
pastu aku dgn kompidenyer bgtaw la kat MF cite psl MS ney (padahal bkn taw byk pown)
dyer dpt offer kat mane la,bla bla bla
konon2 cam aku taw byk la psl MS ni kan :P

si MF nie pown beriye gak cite pe yg dyer taw psl 'MS' neyh
cite punyer cite
tetibe ktrg deduwe terase sumthing

apesal plak cite dak nie dgn cite aku bercanggah plak?

skali dgn penuh macho nyer aku ptg ckp MF
and tanye dyer

"eh,ko sbnrnye tgh ckp psl sape neyh?"

MF terdiam 1.8 saat..then,

"ko plak alia tgh sedap ckp sal sape neyh?"

Aku pown dgn lurusnyer and tanpe belok-belok,

"laa..bukan kite tgh ckp sal MS ker?"(sebut name penoh hokeyh tyme tu :P)

Si MF yg sgt kuwang hasam tu pown boley gelakan aku sambel guling2 (assumption aku je utk sdpkn cite..hikhikhik)

"alia..alia...aku tgh ckp sal MR laaa (lg satu wtk baru :P)

"HaH??????" (dgn mulut ternganga nyer)...."alamak,kantoi la plak...malunyer haku"uwaaaaa

Nmpk sgt aku syok sendiri.....

Moral of da story is : pakai tali pinggang bile memandu (sukati aku laa...cite aku kan..hikhikhik)----->padahal malu x abes ag tu :P


3 comments:

SheiLa said...
This comment has been removed by the author.
SheiLa said...

macam kenal je MF dan MS tue.. cuma MR masih belum dpt dikenalpasti..

hehe..alia kantoi sudah dgn MF ttg MS.. hehe

♥Miss Leya♥ said...

haha..pandai sheila teka eh...malu ai..blushing2..heee