+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Monday, June 15, 2009

::Cinta si Mawas::

Finally,today is the day
si mawas bertemu jgk akhirnye dgn kekasih ati
zati


yep,aku lyn gak cite nie
tp takla dr mule
sbb awal2 ari tu aku de final exam kan
so dah duk umah baru start lyn


Cite nie best
tp byk sgt la drg punye obstacles
sumtyme baru nak feeling2
dah dtg balek nenek kebayan tu
annoying jgk laa
tapi nak wat camner
dah pengarah nak camtu
nanti tadela smpy 20 series kan
klu aku yg wat skrip
agaknyer 5 series dah abes :P


watak nenek kebayan mmg sgt berjaye
berjaye wat aku nyampah giler
dgn gediknyer :P
tapi mcm frust jgk la
sbb x clap aku
bkn dia tu pakai tudung ke kat luar?
ker aku yg clap?


Kamal Adli nie ensem x?




boley la
muke melayu tulen
first tyme tgk dia berlakon




Heroin dyer pown okey je
cute =)




notice dat cite nie di "adopt" dr cite "beauty & da beast" kan
kire yg nie versi melayu punye
tapi aku curious jgk
if in reality
wujudnyer watak si iskandar nie
betol ker ade gurl or guy yg boley terime mereka2 nie seadanya?


cinta dan mencintai tanpa memandang paras rupe
hurm.....

No comments: