+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Friday, June 25, 2010

+::Mungkin ini petunjuk::+

Currently still @ office!!~

But mood tersangat eksaited,
coz just having a GREAT conversation with my Boss,
almost 2 hours kut...

Macam2 topic ktrg share tadi,
dari hal keje, mslh staff yg aku jage, supplier sampy la ke hal2 personal (lebey tepat gossip) =P ,
boley kate "discussion" ktrg tadi lebey santai la,
asek duk gelak2 je sampy mulut rase saket plak nak tutup..ahaks

And aku syukur sgt2,
mungkin bos aku baru "tersedar" yg dia dah assignkan aku dgn mcm2 mende,
finally dia suggest utk amek srg asisten utk tlg aku kat cni,
and dia mintak aku tanyekan sape yg berminat,
bwk jumpe dia utk dia iview =)

Ya Allah,bahgianye perasaan ney,
and aku dpt rasekan yg lately ney hbgn aku dgn bos maken rapat,
dia pun byk share mende2 P&C dgn aku,
mungkin dia dah mule percayekan aku,
and hope sgt aku takkan kecewakan dia..

Tapi ade mende yg quite mengganggu fikiran aku la ney,
bos aku ckp at the moment aku srg je yg taw pasal ney,
entahla,bile dgr tu perasaan aku mcm bercampur baur,
eksaited,terharu,kecian,risau pun ade,
tapi takpela sbb "mende" tu pown x confirm ag,
kalau jd mungkin tgjwb aku akan jadi "tersgt" berat,
so aku kene start bersedia dr skrg :(


Notahatiku : InsyaAllah,selagi ade peluang aku akan usahe utk cari jln bantu org itooo..Ya Allah,mudahkanlaaa!~

No comments: