+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Wednesday, June 30, 2010

+::Kerana sebuah panggilan::+

Almost 1 a.m oledi,
still mate ney x ngantok ag,
slalu klu weekdays kul 9.00 da pengsan (skema kan tdo awai =P)

Ekceli tadi mate dah hamper2 nak lelap da,
tetibe phone aku bunyik lagu two is better than one,
lame gak aku tenung name yg appear kat skrin tu,
rase macam mimpi pown ade,
mate yg dah hamper nak tertutup tu terus terbukak luas =P

Siyes x sangke wey ko nak call aku,
almost 2 jam kut kite bersembang tadi,
sampy nak terbakar rase tlinge aku...hehe

Macam kelakar pown ade,
bile ko kate da lame x dgr kabar aku,
padahal aku rase baru je 2 minggu lps aku jumpe ko..hiks *gelak gedix*

Thanx eah sbb "pulihkan" mood aku yg saket ainey,
rase berbunge2 je skrg ney,
x sbr plak nak msk opis sok,
nak try wat cam ape yg kite discuss tadi,
wpun hbgn aku dgn ko takla serapat dulu,
tapi pada aku ko tetap same mcm 5 thn dulu =)


Notahatiku ~ mempertahankan sebuah hbgn itu lebey sukar drp memiliki sekeping hati...

No comments: