+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Thursday, June 24, 2010

+::230610::+

...genap setahun "usia" aku kat MCY!~

Plus,meaning that its tym for me to renew my PortPass...

Ole sbb aku keje under contractor,
so everytym nak renew port pass kene pergi briefing safety dulu *boring*

Pagi semalam aku pergi briefing dgn 2 member opismate,
Maryam & Siti,
Ekceli port pass dorang expired bln 7 nti,
tapi aku pujuk gak drg wat skali dgn aku,
yela,malu la ai kalau kat sane ai srg je bunge..hiks :P



After briefing ktrg terus g lunch skali ~


*Mine : Mee Hoon Tomyam..yummy*


*Cik kak ney yg da addicted berpesbuk trough phone :P*


*Meh cni..pandang camera sat*



*Maryam yg mule x sng duduk due to operation problem yg wat kan sume org kelam kabut*


*Capub mukeyg maken bam bam kat belog sendiri :P*

Oke,after that singgah finance jap anta cheque,
tym nak alek opis tu bley plak kete ktrg hampir2 nak berlanggar dgn keretapi yg bwk container tu,
siyesly,mmg x pasan langsung,
cik driver plak duk beezee dgn henset baru dye,
ag bape inci je nak terlanggar,
sib baek sempat brek,
Fuhh,trauma aku!~

Oke dokey,keje sgt byk,
tapi tetap mau hapdet iney belog :P

Daaa!~


Notahatiku : Last pose ganti ainey..after dis leh start pose sunat lak..chayok!~

No comments: