+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Thursday, February 12, 2009

Bile kebuhsanan mengusai diri....wek

Lately ni slalu sgt tido lambat
nak tido awal tp x ngantok pown
aku buhsan sangat2
nak kacau org tp sume daa mimpi
so ak pown pegi dekat almari
cari harta karun yg boley wat aku x rase buhsan
nak tau ape???
jeng jeng jeng
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tadaaa
melayan cite yg sgt menarik dan tertarik
cite ni mmg da bomb..ngeeee
Ekceli dah byk kali tgk
tapi aku nak tgk jgk lagii
smpy mate aku yg sepet ni akan makin sepet dan sepet dan sepet dan zzzzzzzz
hehehe
kalo korang sume nak taw
aku ni adelaa die hard fan cite2 korea
kwn2 aku ramai gak yg tnyer pe yg besh sgt cite2 dorang ni
yelaa,jln cite sume lebey krg jee
jwpn aku senang jee
aku punyer suke laa ak nak minat ape pown hokay
hehehehe
salah satunyer mestilerr sbb heroin dia yg tersgt laaa tomey dan tiut
1 of ma favourite actress adelaaaa.....................



Yoon Eun Hye..
pas tgk dia dlm cite goong
terus dah jtuh chenta..ehe
dlm coffee prince ni wtk dia unik sgt
dia jadi Go Eun Chan
pompuan yg menyamar jadik laki
cute x??cute x??



eun chan ni sgt laa independent
tiap detik dlm hdup dia sgt berharge
walau hidop dia susah
tp dia sorang yg happy go lucky
dia ade kelebhn utk buat org tersenyum



ni plak adelaaa Choi Han Kyol (gong yoo)
suke tgk dia dlm cite ni..hehehe
sgt comel laaa
romantic
caring
loyal
sgt2 sygkan gurl dia



eun chan dan han kyol
such a romantic gilerr
suke suke suke

video ni adelaa antare part yg besh dlm cite nii
bile Han Kyol nyanyi utk eun chan
utk bgnkan dia tido
so sweettttt


wat sape2 yg same pale otak dgn aku
jomla share cite yg korang tgk plak
sharing is caring kan..
hehehe


2 comments:

Anonymous said...

eh..company bil ramai org korea..nk keje cni x??hehe

♥Miss Leya♥ said...

eh yeker??
katne tu??tetibe cam teruje plak...
klu sy keje situ msti keje lmbt nak siap sbb duk cbuk brknln..kekeke