+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Saturday, February 21, 2009

B U A H H A T I

Lately ni aku rase sgt windu kat buah hati aku sorang ni
dah lame sgt rsenye x jumpe
rase klu jumpe nak pelok2 n cium2 dia
sape kah dia itu???
jeng jeng jeng
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tadaaaaa
inilah dia buah hati ku yg terchenta
Humaira Irdina bt Shahrul Hashimi
maira ni anak maksu aku yg kecik skali (dia ade 2 anak je bru)
dari dia kecik aku jage dia (menyibuk2 je sbnrnye)
so mmg tersgt chenta, kaseh dan cyg banget sama dia ni
bile tensen2 tgk gambo dia
rase hilang sume masalah
tym marah pown leh jadi cool balik



maira ni mmg baby yg sgt attractive
ramai sgt org cyg kat dia
maybe sbb dia pown jnis yg x tkut dgn org
dan dia punye hobi yg agak merisaukan mama dia
iaitu
makan, makan and makan
kekeke
bile nmpak sape2 je pegang makanan
hah, siap sedialah org tu
dia akan berusaha utk pastikan mknan tu milik dia
kekadang smpy dia panjat badan org
nak x nak kenelaa kasi cikit (read: cikit tu equivalent to 50-50)




ni plak gambar mase raye thun lepas
sgt comel laaa
nampak cam suci murni je kan??
harap2 dah bsr nti jadik wnita solehah ye
punyelaa susah yg amat nak amek gmbar ni
dgn background yg sgt x menarik
tp akhirnye aku dpt gak capture pose yg tomey ni
hehehe


gambar ni mase maira masuk spital
papa dia ade sakit asma
so maybe virus tu dpt kat dia jgk
dua kali gak laa dia kene admitted
sedey sgt bile tgk dia
sbb nmpk sgt susut
lagi2 bile doktor x bg dia makan
dia boley minum je
dahlaa dak tecik ni suke makan
tapi alhamdulillah
skrg dah sihat balik
harap2 dia x kene sakit yg mcm tu lagii



siang tadi aku rase windu aku kat dia dah x tertahan dah
nak study pown asyik teringat je kat dia
lagi2 bile maksu aku ckp dia dah boley berta'atih (jalan2 laa)
so aku pown trial and error laa tanye kat sheila (dak dpn bilek..heh)
" sheila sheila, boley x kite nak ajak sheila pi umah nenek kite...
kite windu laa kat maira (dgn shy2 cat nyer)"
and sheila pown jwb " boley je..kite x kesah"
Yataaaa...thanx sheila...
ileviu laaa
tersgtlaa gembire dpt jumpe maira td
wlupown mase nak pi td kitrg sesat barat (bkn ni mende bese ker?) hehe
tp hati aku sgt puas and gumbira
and mud nak study pown kembali semulaa =)
so, ape lagiii???
kayla..aku nak start study
senin ni ade exam daa (aku dah stat merepek lagi)
so tata


No comments: