+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Friday, January 7, 2011

+::xtvty arini::+

owh,sy half day hariney sbb nak g tempat ney....

















































FYI,next month aku nak g holiday ke surabaya,
dekat je pun tp nak kene gak wat passport kan?
eksaited sbnrnye sbb maklum ler ai ney org kg,
x fenah naek kapal teghebang tu,
klu naek pown kapal yg duk kat museum tu je :Pp

so as planned aku g dgn ibu and adek,
pepagi ag dah gerak ke c2 sbb takut ramai org,
sampy je terus isi brg and amek no utk process passport..







*see,dtg awai pown org dah ramai*


Tapi tym tunggu turn utk wat passport xdela lame pow,
dlm 5 minit je dah setel,
but tang tunggu drg process tu yg lambat,
adela dlm sejam lebey gak tunggu ciap,
sempatla gak wat photoshoot ngan si debab aku tu,
slumber je cam tade tmpt laen nak berposing bagai (ade aku kesah?:P)



*asal brgmbr je sookee sgt wat mucung camtu..pe ko ingat comel sgt?:Pp*


*banker of the day (gare2 gaji yg terover due)..thanx mom..:Pp*






*ish,cbuk je nak enteprem dak ney*



*dah ciap*


*yay,sy dah bley terbang..(matila aku kene kutuk jakun batak)..:Pp*


*close up sket gmbr si booolaaattt..huhu*


*sekian*

No comments: