+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Saturday, January 1, 2011

+::welcom 2011::+

Holla!!~

Just wanna wish all my blog readers (ade ker? :P),

HAPPY NEW YEAR 2011

Owh,last nite me celebrate wif my beloved darLing sHeiLampard at ICT shah alam,
we arrived there around 10.30,
and as expected stuck in a jam for almost 2 hours,
and just arrived to my sweet home at 2.30am...

But its oke for me coz we having a great moment together,
since i'm owez bezee wif my work..

Oke,have a blast day,
open new book,
may dis year we could write more sweet and best things in our chapter,
till then..

No comments: