+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Monday, December 20, 2010

+::Maafkan Aku::+

Currently still at office,
stendet ler da hjg2 thn ney,
keje membukit nak kene setel,
aku rase wat keje da mcm sotong da,
bukan makne lembut tu eak,
tapi tgn aku ibarat macam sotong,
berjuta2 lemon :Pp

Plus dis week dah start cuti pjg,
tu yg wat kan ag super duper beezeenyee..

But when it comes to vacation,
aku akan jadi lebey semangat drp bese,
keje byk pown x terase :P

Eah btol tau,
arini buke pose pown aku x sempat nak g beli makanan,
makan stok2 biskut yg ade je dlm opis ney,
sok drg alek tgk sume tin da kosong,
naseb krg ler :Pp

Erm ekceli perasaan tgh berwane wani dgn kaler yg suram,
susah nak cakap,
aku memang sensitip,
tapi takdela sampy berdendam,
takat majuk2 manje tu slalu la...

Tatau la nape nak terase sgt2 dgn org tu,
mungkin sebab aku terlalu care sal dia,
plus selame ney aku byk mengalah even dia x jage perasaan aku pown aku just ignore je bile dia say sory,
but when the things yg dah berulang kali jadi and ati aku pown lame2 jadi sebal gak la,
nak sabar pown ade limit nye jgk,
aku tau dia dah mintak maaf,
dari semalam dia call and sms merayu mintak aku maafkan dia,
tapi tatau nape ati aku kali ney keras sgt,
bukannye aku tak tersentuh,
cume aku rase betol2 tawar ati,
mungkin jgk sbb dia antare org yg paling dekat kat ati aku,
antare yg aku caye and harapkan,
selame ney aku boley terime sume salah yg dia wat kat aku,
kalau boley aku takmoh amek pusing pown and anggap sume nye tak disengajekan,
mungkin sebab tu ati aku jadi lembut and at the end aku boley still contact dia mcm tade pape yg jadi wpun ati dah tergores...

BUT at this moment aku tatau nape aku rase saket yg tersangat,
walau dah berpoloh2 or beribu2 kali aku cube pujuk and sejukan ati,
tapi luke tu macam tamau hilang,
darah seolah2 memancut2 dari luke yg dia tinggalkan dlm ati aku ney...

Ya Allah,ape semua ney?
AKU SAYANGKAN DIA,
sumpah aku tak harapkan pape selain kebahgiaan dia,
aku dah maafkan dia walau pun mungkin dia tak sedar yg dia dah bagi kelukaan yg sgt besar kat aku,
aku yg sgt sensitif atau dia yg x sensitif dgn keadaan aku?

Aku sgt2 harap yg aku boleh wat macam biase,
pujuk ati sendiri tanpe tinggalkan ape2 kesan ag kat ati ney,
tolonglah bagi aku kekuatan utk tempuh semua ney,
kalau la ade sayap dah lame aku pergi jauh tinggalkan tempat ney :(

No comments: