+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Tuesday, December 14, 2010

+::1001 Penyakit::+

Loye,

nak pitam,

saket pale,

saket badan

and yg paling x thn skali

SAKIT HATI!!!


Keje tu ibadah,
kalau asek merungut je aku takot sgt klu aku just dapat fenat je,
aku syg sgt2 dgn keje aku skrg ney,
klu boley tamau langsung pk sal nak resign,
wpon gaji x selumayan org laen,
keje lak ibarat 8 hari seminggu,
tapi aku bersyukur sbb aku dapat belaja byk sgt mende kat cni...

TAPI
tolongla wahai org2 yg suke wat kacau,
yg x penah senang tgk org laen bahgia,
yg tade Tuhan dlm ati,
yg tade rase belas kasehan kat org laen

Tolongla jgn musnahkan kebahgiaan aku kat cni,
aku syg drg sume,
x cukup ag ker dgn ape yg Tuhan dah bg kat ko?
ape x ckp ag ker peringatan yg Tuhan dah bg?

Ya Allah,aku rase macam maken lemah,
mcm dah x larat nak tempuh hari2 yg mendatang ney...


No comments: