+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, August 29, 2010

+::hmmmm::+

Hmm,pukul 5 pg,
Smpy ke sudeyh mate takle nak lelap,
Maseh trbyg tiap pth hrf yg aku send kat dia td,
Kejam sgt kah aku?
Ape tak berhak ke dia utk membela diri?
Tidak,bukan itu persoalanye,
Ape yg aku lakukan ney adela utk kebaekan dia jgk,
Mungkin perasaan itu m'watkan dia buta utk menilai,
Bukan aku sengaje lukekan ati dia,
Tapi aku terpakse,
Tahu x dia aku pun turut terluke dgn kptsn ney?

Ya Allah!kuatkanla semangatnye...

2 comments:

SheiLa said...

rase cam tau je org yg alia maksudkan..hmm.. its ok dear. Anything that u've done to him/her, there must be a reason rite? maybe one day, he/she will understand the reason(s) for ur action.. =)

♥Miss Leya♥ said...

=))