+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Thursday, August 26, 2010

+::15 Ramadhan sudeyh::+

Alhamdulillah,hanye TERtinggal 1 hari saje,
maseh fenuh 14 hari pose,
eah,ok wut =P

Ramadhan kali ney terase sunyi sgt,
sbb adek bongsu aku yg foyosss tu dah start study,
so tiap hari hanye berbuke berduwe saje bersame ibu terchenta,
tapi so far every wiken si tembam tu mesti akan alek ke teratak kami ney,
di samping nak berbuke bersame ibu dan akak tersyg ney,
dia jgk akan bwk alek sebakul fenuh baju2 kotor utk dibasuh,
haish,mmg penyakit keturunan *grin*


*miss her sengallnessss*


Hari ney spjg mlm tak lena tido,
confirm jap g fening pale,
mungkin "perkara" itu terlalu mengganggu,
nak elak tak mampu,
kekuatan yg ade pown makin lame makin berkrg tiap ari,
camne nak wat ney??huhuhu


Dugaan....dugaann.....


Hey kamu,




napelaaa kau jauh sgt tym2 mcm ney,
ai rilly need shoulder to cry :(
cepatlaaa alek,
a lot of things to story mory,
windu nak bergelak sakan dgn ko,
ko kan motivator x berbayar aku...haha

Ya Allah,kuatkanlaa semangat aku utk teruskan perjalanan ney,
sampy bile harusku pendam sume kelukaan ney?
aku taw yg pahit tu akan jadi manis akhirnyer,
dan jalan yg aku lalui ney akan mematangkan aku,
aku berusaha utk x mengeluh walau sesusah mane pown,
tapi mungkin sbb aku lemah kdg2 terlepas jgk,
entahla...mungkin aku pown ade silapnye jgk...

Semua perasaan x enak ney silalah pergi jauh2,
wahai hati jgn laa lemah sgt,
bile pelangi itooo akan muncul kembali???


Notahatiku ~ owh,oneechan alek esok & promise utk banje sopping kami adek beradek...*sookaaanyeeee*

No comments: