+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, May 30, 2010

+::Flying without wings::+

Terase malu plak bile bace balik en3 bwh ney,
but nvm,
wut pass is pass,
and its such a worth experience for me =)
even tade jodoh dgn dia,
but till now aku admit he's a good guy,
and aku tak pernah menyesal pun mengenali dia,
sekurang2 nye dia penah wat kan hidup aku terase sgt bahgia satu ketika dulu,
waktu tu tiap detik yg berlalu terase terlalu cepat,
even da lewat mlm pun still rase segar sbb ternanti2 sms dari si dia,
dan cukupla hanye sekadar msg selamat mlm pun dan boley wat kan aku tido dgn senyuman =P

Tapi sekarang aku sedar,
hati dan perasaan tak boleh dipakse,
even till now aku sendiri masih tertanye2 ape sbnrnye yg dia sembunyikan dari aku,
dah puas aku perah otak duk pk nape aku terpakse 'berpisah' dgn dia?
salah aku ker?
salah dia ker?
atau keadaan yg memakse dia utk wat keputusan tu?
tapi kenape perlu semase hati aku dah mule menyayangi dia?
kenape setelah aku mule bina impian utk hidup dgn dia?
kenape setelah aku sandarkan harapan hanye utk bersama dia?
Hanye dia saje yg mampu utk jwp semuanye,
dan aku tatau nape dia terlalu berahsia dgn aku,
tak boleh ker kite berbincang sblm ade keputusan diputuskan?
adil ker utk aku sbb hukuman dijatuhkan tanpe aku tau ape salah aku?

Ape salah ker aku kalau aku katekan aku suke kan dia tanpe syarat?

Dia tak ensem? Betul!!

Dia takde harte? Betul!!


Semuanyer betulll...



Tapi tak ingat ker dia yg aku pernah katekan aku akan terime dia seadanye?
aku pernah berjanji pade dia aku akan belajar utk terime kekurangan dan kelebihan dia,
tak cukup lagi ker itu sume utk yakinkan dia?

Aku tau dulu aku byk salahkan dia,
aku rase dia kejam sgt wat aku mcm ney,
langsung x berterus terang yg dia dah ade yang punyer..

But now aku sedar,
aku yg kejam sebenarnye,
aku sendiri tatau ape sebenarnye yg terjadi,
aku tatau ape yg tersirat dlm hati dia,
aku tak pernah nak fikirkan yg mungkin dia lebey tersiksa dari aku,
atau mungkin lebey berat beban yg dia tanggung,
dah la semuanye dia simpan srg2,
dan terpakse berlakon seolah-olah tade pape yg berlaku...

Entahla,
aku tatau nape naluri aku kuat mengatekan yg dia still sygkan aku,
mungkin ker sbb yg aku terlalu ikut perasaan sendiri?
or still tak dapat time kytaan yg dia tak pernah sukekan aku?


Notahati : sgt takut utk didekati lelaki.....

No comments: