+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, May 30, 2010

+::being hurt for a thousand tym wif da same guy::+

+::ekceli entry ney aku da tulis sbln yg lalu..tym tu mungkin aku terase kehilangan yg sgt2 dan skrg barula aku bersedia nak publish (da fenat type pjg2 xkan nak smpn dlm store je =p..dun wory,i'm oke now..sasape yg berjiwe macho,sile jgn skrol ke bwh sbb entry ney mungkin akan wat anda muntah hijau::+




Jiwang mode : on =p



Jiwe ksg,
kate hati dan fikiran sering bertentangan,
alangkah mahalnye harge sebuah ketenangan...



Mengape hati ini sukar tuk melepaskan?
apekah aku maseh berharap?
layakkah aku tuk memasang impian bersama dia?


TIDAKKK!!!
dia milik org,
rela atau tak aku kene terime kenyataan tu..


Tapi kenape naluri aku kuat mengatekan ini sume adelah helah semate?
apekah dia fikir aku terlalu naif utk menilai perasaan dia terhadap aku?
tau x dia aku sgt tersiksa dgn semua ni?
atas sbb ape dia nak lakukan ni semua?
apekah dia berharap aku akan bahgia dgn keputusan itu?


Harus ker aku letakkan sume kesalahan pade dia semate2?
ape sempurne sgt ker aku ney?
yakin sgt ker aku yg si dia akan bahgia bile memilih aku?


Oh,Tuhan!!
sakitnyer perasaan ney,
smpy ke saat ney aku stil tak dpt nak lupekan perasaan aku pd dia,
takde pun sesaat yg aku lalui tanpe ade bygn dia..


Senyumannyer,
pandangan matanye,
gurauannyer,
semuanye terakam kemas di ingatan aku,
dan ianye bagaikan pita rakaman yg diulang2...


Ape hebatnye dia sampy aku sederite ini?
perlu ker aku tadah tiap titis air mate yg mengalir krn terlalu merindui dia utk buktikan betape aku terlalu sygkan dia?


Aku bknye x cube utk lupekan semuanye dan mulekan pshbtn dgn dia,
tp semakin aku pendamkan perasaan ney,
semakin kuat plak ia menyiksa hati aku,
aku sendiri kalau boleh nak kembali normal mcm dulu,
keadaan sblm aku mule jatoh cinte pd dia,
sbb aku da terlalu penat utk mengharungi semua ney,
ag2 ble dia sendiri dah semakin jauh dari aku..


Utk dia yg tersyg,
Kamu taw x sy sakit skrg?
Sakit merindui kamu,
Wpun kamu depan mata tp sy x mampu nak luahkan semuanye pd kamu,
Nak menatap mata kamu pun sy takde kekuatan,
Betul ke kamu takde perasaan dgn sy?
Atau kamu pun terpakse pendamkan kesakitan ney?
Smpy bile sy perlu simpan sume persoalan ney?
Dr mane sy bley dptkn sume jwpn yg sy terlalu ingin taw?
Tak berhak ker sy utk tahu ape sbnrnye yg telah terjadi dulu?

Sayangku...
Kamu taw x sy sgt2 windukan kamu?
Hati sy sgt tersiksa ble terpakse ignore kamu and wat2 sombong dgn kamu,
Sy x benci kan kamu,
Cume sy da tamo cipte pape kenangan dgn kamu ag,
Sbb kenangan2 tu sume mungkin akan wat kn sy ltk hrpn ag kat kamu,
Sdgkn sepatutnye skrg ni sy perlu utk blaja lupekan perasaan syg ni,
Sbb sy sedar,hanye sy je yg bertepuk sblh tgn...

Sy taw sy x mampu nak kejar kamu sbb kamu da terlalu jauh,
Utk berdpn dgn kamu pun sy x mampu,
Ape lg nak menatap mate kamu,
Lembik kan sy?
Sy taw sy hanye bermimpi selame ney,
Tp sy tetap bersyukur krn skrg2nye sy penah diberi peluang utk singgah di cc kamu,
Dan sy terlalu ingin kamu tau bhwe wpun hanye skjap cume tapi sy sgt bahgia...


Do miracles really happen?



Notahatiku : Mr F,kau terlalu baek dow..maafkn aku sbb x mampu berikan ko pluang..aku doakan ko akan dpt yg lebey baek dr aku..

No comments: