+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Tuesday, May 5, 2009

I m in luv with....~

Tadaaa..
lame dah x update
puh puh puh
tepi3
aku nak bergossip neyh =P

ekceli still have 1 more paper to go
yeay,then~MERDEKA!!!
abes sudeyh azab degree..wakaka

go back to aku punyer tajok entry
currently i become addicted wif dis gurl
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

yeay,YUNA in da house
rumet aku punyer pasal ar neyh
every day duk pasang lagu yuna je
kan x pasal2 aku pown dah TERjatoh chenta dgn dyer
sehari x dgr rase x lgkp je hidop ai =P

aku ni ekceli jenis yg slalu tertingal ketapi
lagu tu dah basi baru aku nak start minat..kekeke
tp aku pedulik hape
biar lmbt asal selamat :P

lagu dan sebenarnyer ~ mmg best laa
msok dgn jiwe haku
ari tu duk usha2 youtube
then ai terjumpe yuna punyer performance
kat hot fm kut

wahhhh
memang besh laaaa
aku impress tgk dyer nyanyi sambel men guitar
its become interesting taw bile gurl yg wat camtu
sbb x ramai yg ade talen cam dyer neyh



so as expected
haku pown duk feeling2 laa lately neyh nak men guitar gak
tp xde guitar yg nak digodek..eheh
ade sape2 bley ajar??
mane laa taw len kali leh wat feat ngan yuna plak pehnie :P

lagu dyer yg latest
Deeper Conversation pown syok gak
x caye try ar dgr
mesti krg stoojoo punyerr dgn haku
and lastly
aku nak tepek video pebret aku neyh
kedit to youtube
enjoy!!~







6 comments:

cheguBard said...

salam ziarah

♥Miss Leya♥ said...

salam..bestnyer duk hangguk..jeles..huhu

nway,nice to knew u =)

♥Miss Leya♥ said...

salam..bestnyer duk hangguk..jeles..huhu

nway,nice to knew u =)

Anonymous said...

ai alia ...

pes time put a comment here.. ler, ingatkan jatoh chenta ngan sape tadi .. rupenyer chenta 'terlarang' .. tettt heheh .. Yuna tu best ek .. akak pon mcm u gak, slalu miss the train .. org da naek LRT .. kita naik ketapi enjin wap lagi ... huhu

eh..kenal ke sape akak ni?? balik umah sok, cntc akak tau .. tingin nak pi mkn Johnny ngan u n shiela ..

Tata :)

♥Miss Leya♥ said...

Kak ct eh??wahwahwah

windu banget dah ngan akak..tp sy balek jumaat..sheila dah balek dah..

jumaat de interview..wish me luck eh..

Anonymous said...

heheh ... yup.. :)

owh .. wokeh .. xpe .. nanti bila dua2 da ade ... kite kuar k .. insyaAllah ..

oo..i/view .. cepatnye .. gud2.. best of luck to you.. jgn blur2 n jgn menggelupur .. hehhe

tata :)