+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Monday, May 25, 2009

~bLoggeR awaRd~



1.Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" untuk diletakkan di blog anda


2.Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

  • I got dis from misz nisa =)
  • we all study kat ukm (study ag ker aku??hihihi) but x penah ag meet up together-gether..next tyme if u free and ai free,bley laa kte wat blind date ye :P
  • erm,her blog is one of ma pebret jgk sbb nisa suke tepek artikel yg best2..like artikel yg klbhn perempuan tu,i like..eheh
3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

  1. I just finished my degree and currently my new profession is "ahli bina badan" yg sgt berjaye..kekeke
  2. I noticed dat many people told me yg first impression they tot dat aku ni srg yg garang..maybe sbb muke aku bile x senyum nmpk mcm serius and sumtyme I will become quite shy2 cat wif stranger..BUT u have to noe me first okeh..I could become veryyyyy extra ordinary friendly wif u once kau dah start berbual dgn aku..hihihi
  3. Hobi aku yg palinggggggggggg utame adelaaa "MAKAN"..yeay,I luv eating..even aku agak pemalu but bile dihidangkan mknan di depan mate, sft semulajadi itu akan hilang dgn sendirinya :P
  4. Aku srg yg agak degil dan keras hati..klu aku dah wat kptsn utk wat sesuatu mende or pegi suatu tmpt, aku akan cube wat smpy dpt x kire pe pown jd smpylaa ke satu peringkat yg boley wat aku putus ase..
  5. Aku srg yg sgt sensitif...but sifat sensitif ni la wat kn aku lebey appreciate pe yg aku ade :P
  6. Suke shopping..esp novel and junk food (read : mne bdn x kmbg..eheh)
  7. sgt suke gelak..mate dah laa sepet..klu dah start gelak tu,jadi satu line je mate aku :P
  8. lately nie aku bawu pasan yg aku nie lurus jgk kdg2..mcm highway..no belok-belok..org ting tong pown aku angguk je..haha
  9. suke nonton cite2 korea..full house,my girl,princess hour,coffee prince..sume pown suke..but now lame da x lyn..now sgt2 tingin nak tgk cite "boys over flower"...
  10. berangan??suke gak..aha..


4.Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog

~sheiLa
~SaLsabiL
~ ZayRa
~ DiLa lalala
~ pRinceszsweetiey



THANX Nisa =)

3 comments:

:: Lya Zara :: said...

oh aleya...
huhu...
layout neh my fren yg edit kan...
tp kan...
lya rase aleya pon bley edit sendri...
juz copy page source,
then edit la header n banner tepi tuh mengikut kesukaan...
=)

:: Lya Zara :: said...

eh aleya...
guess dat doesnt work la...
if u reely2 want,
pass me ur email...
mybe lya bley copy template lya n bg kat aleya...
tp aleya kene pandai edit la...
=)

♥Miss Leya♥ said...

owh ye..
ekceli dah busan ngan layout nie..
tgk liya dgn bil pnye nice sgt..

my email~arelia86@yahoo.com

tengs ye Liya =)