+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, December 14, 2008

I feel so sad

erm..dah lame rasenyer nak bercerita..but sumtimes aku rase mcm lebey baik simpan je..sbb maybe aku rase aku still can kept it as mine..I dun knew wat happened to me this night..but I feel like really want to have sumbody to comfort me and make me laugh..huhu

erm tataula..dlm mase 1 hari ni je mcm2 jadi..rase mcm tengah tengok drama pun ade..yg differentnyer this is the real life story..ha ha..aku sudah mula merepek lagii..

Sumtimes aku rase mcm nak lari je dari sume ni..kekadang kite slalu ingat kite dah wat yg da best, da best and da best utk bahagiakan org sekeliling kita..tapi tanpa kite sedari,rupe2nye kite dah melukai hati org yg paling kite saaayaaang skali..It would be difficult to hear that kite telah menyebabkan org yg kite syg mengalirkan air matanyee..

I feel very grateful to have such a wonderful family..tapi aku pun tatau kenape..aku kekadang terase kekurangan di tengah2 kebahagiaan tu..aku tau byk hati yg perlu aku jaga...I'v tried to maintain this happiness..but along the line,sumtime,I feel so empty..I dun need any guy or simply said a boyfriend to entertain and pay attention for me..I'm just need my family to understand and care for me..not like manje2 or mengade2 but just a simple question like 'do you hav anything to share wif me?'..


2 comments:

SheiLa said...

"Kadang-kadang Allah hilangkan sekejap mentari…Allah datangkan petir dan kilat. Puas kita menangis, memanggil dan mencari di mana mentari…rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi…" :)

♥Miss Leya♥ said...

thanx sheila..i m glad dat i knew u =>