+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, July 29, 2012

+::Iftar with NTC::+

Pejam celik pejam celik today dah masuk hari ke-9 ramadhan,
Alhamdulillah,aku rase tersangat sangat bersyukur sbb setelah sekian lame akhirnye dapat jugak merase puase di awal ramadhan,
Dan maseh lagi penoh ok :P

Sepanjang 8 kali iftar,hanye sekali je aku berbuka kat luar,
itupown sebab company yg organised,
kalau ikut aku awal2 ramadhan adela lebey afdhal beriftar dgn family terchenta,ye tak?

Baekla,sekarang nak share sikit cite iftar aritu,
sebenarnye dah lame dah tapi baru ade mood nak hapdet,
gile pemalas kan?haha

Last Monday after office hour sume pakat2 duk tumpang kereta aku g Holiday Villa Hotel Subang Jaya,
As for me kalau naek kereta ramai2 ag syok kan dari drive sorang2 je,
Baru rase meriah sket,
Agpown memang aku yg suggest dorang sume follow aku je,
So dak2 department aku yg 5 org (termasuk aku) dgn excitednye nak g berbuke and tersampai awal lak tu :P

Oleh sebab dah tersampai awal,so aku pown borak2 dulu dgn salesman yg dah datang time tu,
Sambel borak sambel bergambor,
Dak2 opis ney pown dah paham dah kePANTANGan aku bile nampak camera :P

So mari tgk gambar jom~~~


*Jaya, Kak Julia And Siti*


Siti ney sebenarnye baru je tak sampai 3 minggu join department kitorang,
So kire ney adela 1st experience dia join kami sume after office hours,
Bagi aku dia sangat2 menyenangkan sebab pandai nak bawak diri sendiri,
Yela,setengah orang cam shy shy cat,
So dgn dia aku takyah nak risau kalau dia tak makan ke haper,
Sebab aku tgk dia yg terlebey rajin g cedokkan makan utk aku :P

Mari kite tengok antare dishes yang aku sempat nak snap~~


                                                                                    
                                                                     
  
Terliur tak?
haish,bile tengok time2 pose ney boley jadi makruh tau :P

Ok,hasel rembatan malam tu hanye ini saje yg berjaye aku telan
                         

*nasi ape tah namenye + ayam rendang + daging + udang (yg ney wajip okeh)*


Time berbuke tu memang aku tak plan nak makan banyak pown sebab niat dia hati kalau boley nak try sume,
so after makan nasi kami pergi solat maghrib dulu,
so that nanti takdelah rushing nak continue makan-makan ag :P

After keluar dari surau, aku terus g stall aiskrim,
mase tu aku tgk dak2 department aku sume tgh syok duk cedok aiskrim,
aku pown apelagi terus queue la kan,
then tetibe kak julia bisik kat telinge aku ;

"Alia, Fauziah latiff laa"

Aku tatau la sebab time tu keadaan tengah bising ker or telinge aku yg tak dengar,dengan spontan dan buat muke tak bersalah nye aku terus tanye balek;

"Kek batik?mane?mane?"

Yelaa,kek batik tu boley kate antare favourite aku jgk,
so bile dengar ade kek batik terusla rase excited nak g amek,
ghupe2nye aku salah dgr dah,
budak2 kat situ sume dah tergelak2 kan aku dah,
last2 tak sempat nak tgk fauziah latiff live disbbkan masalah pendengaran yg tak bape sihat,
maklumlaa puase kan :P      


Untuk iftar tahun ney aku memang rase enjoy yg tersangat,
mungkin sebab kami sume dah agak rapat,
even dorang sume chinese tapi aku tak rase tu satu masalah besar,
as long as kite respect each either masalah laen sume boley settle rite?

Sebelum balek kitorang sempat wat photoshoot syok sendiri,
naseb baek maseng2 satu kepale,
memang sume pown gile bergambo,
ai loikeeeee...

Lets the picture tell you how enjoy we are :P

                                  

* My girls aka my department bersame our big boss*



* My partner in crime aka gossip girl khim..hye,tade kamu my life kat opis tu sunyi sepi je tau..lap u laaa*




* 2 jejake hot..allen and jay..hehe*



* 4 sales manager yg super duper hebat bersame our big boss...from left vincent, sam, jack and teh..*




* Khim and me with the directors*


* Gambar paling mahal sbb ade CEO kite Mr david :P*




 * Antare yg join malam tu...semua wat muke kekenyangan..hehehe*



* Last but not least my "students"..hehehe..thanx kak herna and siti for giving me a lot of opportunity for being ur "teacher"..:P * 


Oklah, mekasih la byk2 kepade sume bos2 sebab sudi belanje kami makan buke puase,
even u all chinese tapi still concern untuk kami,
xie xie,
hopefully next year boley ambil gambar camney ag,
I hope so,
till then,
selamat berpuase semua,
semoge bukan aje dapat puase penuh,
tapi dapat collect seberape byk ganjaran pd bulan ney,
yok tarawih sesame yok (:

No comments: