+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Sunday, November 7, 2010

+::Try Sleeping With A Broken Heart ::+

Ekceli I'm stuck in the middle of uncertainty,
its really hard for me to handle this kind of situation,
ikut ati rase nak lari je,
dah tamau dgr pape,
dah tamau tau pape,
dah tamau tgk pape,
sbb tiap mende yg sampai ke pengetahuan aku akan membuatkan aku saket,
aku bukannye taknak ignore je,
tapi aku TAK MAMPU!!~~

Nape ye org2 yg aku syg selalu lukekan ati aku?
dorang tatau ker erti tanggungjawab?
tak boleh ker tiap sorang dari dorang sume ade perasaan utk jadi srg yg bertanggungjwb?
ape dorang akan rugi ker kalau kene buat sume tu?
dorang tak sedar ker ape yg aku buat selame ni utk kebaikan dorang jgk?
dorang tatau ker betape risaunye aku tiap2 ari pk kan pasal dorang?
perlu ker aku korbankan diri aku utk sedarkan dorang sume?

Ya Allah,terlukenye aku,
nape berat sungguh dugaan yg Kau turunkan ini,
mampu ker aku bertahan utk terus pikul tanggungjwab ni?
bermule esok semuanye akan terpikul di bahu aku,
tak sanggup rasenye nak membayangkan andai masalah2 yg berlaku dtg dari org2 yg aku syg,
org2 yg aku percaye,
aku betul2 rase tertipu,
apelaa sebenarnye yg dorang harapkan,
kenapelaa terlalu singkat sgt care drg berpk?
adekah dugaan2 ni aku perlu tempuh utk kesenangan akan datang?

Ya Allah,ko berikanlah aku kekuatan supaya aku mampu bertahan!!!


Notahatiku ~ Semoge kalian semua selamat semuanye...

No comments: