+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Friday, April 9, 2010

::Pray 4 my grondmom::

Keje adela saaaaaaaaaaaaaaangaaat manyak,
tapi siyesly tade mud nak wat,
sejak dpt sms dr mak aku td,
aku rase sgt takot skrg......

Ekceli isnin lepas nenek aku ade appontment ngan Doc,
kat breast dyer ade ketulan,
so just to check whether ketulan tu membahayekan atau tak...

And result dyer kuar ainey,
tak sangke Doc confirmkan yg tu adelaa cancer,
and surprisingly,dah peringkat kedua =(

Ooo,terase saaaaaaaaangaaaaat takot,
Tym aku call mak aku tadi pun dyer dah nanges2,
aku yg jauh ney ape ag la kan,
sgt tak tenteram,
klu ikut ati rase nak je terbang balek kampung tym ney jgk..hu3

Nenek aku dah sgt tuwe,
badan pun dah tak kuat,
mesti sgt saket kan dyer skrg?

Ya Allah!!ringankanla beban nenek aku...


+::Nenek wif cucu ksygn tym raye thn lepas::+

P/S ~ maseh berbelah bagi either nak pegi ker x exam sok..huuuuuu

No comments: