+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Wednesday, January 27, 2010

::260110:

Slalu rase mcm malas nak hapdet belog
sbb takmo publish cite yg cedey2

But currently x fedulik dah
nak publish gak

I'M TOTALLY HURT!!

Yay,thumbs up Alia
ko mmg hebat
fadan muke
kan dah terluke...ngeh3

mmg susah tul nak wat bodo ney
sbb aku mmg bodo pun =P

skrg baru aku pasan yg aku mmg bodo
mkn kismis bley jd pandai blk x??????heeee

Ko ni gile ker Alia?
tak sedar2 ag?

wake up wake up

stop dreaming

Tlg byk2 g tgk cermin tu...
Tak ckp cermin kat umah, leh smbg tgk cermin kat opis plak =P

Okla..
mmg aku rase giler aku da dtg mlm ney...hehe
takpela,janji aku jd diri aku
takyah nak pure2

Tapi mane eak aku nak cri obat utk balut luke ney?
ade ker tabib yg hebat leh sembuhkan aku?
klu ade tlg la bgtaw kat mane
even klu perlu meredah lautan api, mendaki gunung pun aku sanggup
klu betol la bley sembuh

Tapi org giler cam aku je yg akan wat keje giler camtu =P

Mcm mane ney..
nak keje pun takleh fokus
asek wat salah je
dah ar dpt bos garang
taw nak mkn org je..hu3

Ni yg rase nak lari jauh ney...huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~

1 comment:

SheiLa said...

Dear Alia,

just remember one thing, " masih ada ramai lagi yang sayangkan kamu" =)

"Kadang2 Allah sembunyikan matahari.. Dia datangkan petir Dan kilat.. Kita menangis Dan tertanya-tanya, Kemana hilangnya sinar.. Rupa2nya.. Allah nak HADIAHKAN Kita PELANGI.."