+::Sense of aleya::+




S
aye seorang yg sangat tidak sempurna..terlalu banyak kekurangan...Tidak punye rupa,sensitif,cepat merajuk,suke gelak kuat2,emo,tak pandai masak, kurang keyakinan diri..Yes,I admit and tak malu nak mengaku..but satu perkara yg selalu membuatkan saye terase sgt sempurna adalah kerana orang-orang yang berada di sekeliling saya..Terime kasih Allah kerane sering menghantar hambaMu yang penuh dgn kasih dan sayang di dalam hidupku :)

Thursday, April 2, 2009

~boley kuwus x agak klu hari2 asyik duk mkn free??ish2

hari ahad ari tu balek clunk
pi kenduri kawen kak cikin punyer akak
before tu singgah jap bilek mer
nak pulangkan balek baju dia yg aku pinjam ari tu
mase tu mmg mcm dah lmbt gak ktrg bertolak
so aku pown cam berlari2 gak nek bilek mer tu
smpy je pintu bilek dia, mer bukak pintu
pehtu dia trus ajak aku masuk
mase tu dia baru bgn tido kut
so aku pown dgn semangatnyerr bukak kasut
pehtu trus melulu je msuk
and agaknye mmg dah rezki aku
aku x pasan kat dpn pintu bilek mer tu ade air bertakung
skali dgn penuh keCUNnan dan keAYUan
aku pown terpjk air tu
and TERsungkur betul2 depan kaki mer (read:aku jatuh dlm keadaan melutut hokayh)
kalau korang nak taw posisi aku jatuh tu da mcm ala2 aku tgh nak proposed mer plak..ahakss
dgn melututnyer
mer plak tgh berdiri terpegun tgk aku
dahlaa pakai baju kurung
punyerlaa bergayerr abess
skali boley plak nak tersungkur tyme2 cam tu
dahlaa rumet dia ade
saket gilerrr dowh
malu punyerr pasal aku lupe sume saket
mer plak yg cuak tgk aku
aku dgn slumber nyerr bgn
sambel2 tu wat2 cam lap2 baju cikit
then dgn senyum yg aku pown tatau camne thah btuk dia
ckp dgn mer aku OKAY
then trus je blahhh
waahhh..xkan laa aku nak tertebeng lagi kat situ kan
adesss
aku ni mmg laa
suke tul malukan diri
ish
naseb bek laa mer x ungkit balek pasal tu
ntah2 dia dah lupe kut
boley ker dia lupe peristwe pntg mcm tuh??ahaksss

then trus pi clunk
sampy sane nak kat kul 1.30 gak laa
punyerrlaa lapor
msuk2 je nmpk mknan dulu dr pengantin ;p
mkn rendang daging kut kat c2
thah, x ingat dah
de amek gmbr mknan, tp kat camera tuya
aku kan giler gmbr
sume mende klu boley aku nak snap
bak kate supervisor aku dulu
mcm indon dtg malaysia je
asyiklaa nak brgmbr
cet

ni gmbr pengantin..
yg pompuan tu laa akak kak cikin..cun sgt sgt sgt..
tp muke adek badek dorang sume nak kat2 same je kut aku tgk..
fotostat abes...
theme dia ijau..
canthek gak kaler dia..
tp xde gmbr pengantin yg clear laa..
ni pown aku mntk kak cikin amekkan
malu beb nak capub kat depan2 org ramai tu
keayuan hrus dijge hokayh ;p



sblm balek wajib laa amek gmbr dgn tuan rumah kan??
yeay,kamu sgt chantek laa
same kaler plak kite ye
lps gak windu
even xleh ckp lelame kan
x sbr nak tgu kak cikin kawen plak..wink wink

lepas abes kenduri umah kak cikin
ktrg singgah umah aku jap
nak solat kat situ je
mase aku smpy adek aku yg beuncit tu (banu) tnggl srg2 kat umah
ayah aku x balek masjid g
ibu plak pi kawad kaki??(mcm2 mak aku ni)
tp sempat gak laa jumpe drg sblm balek
and sempat gak sheila dgn tuya tgk gelagat mak aku yg kecoh tu
hepy la tu tgk anak dia balek
ahakss



sheila and tuya mse kat umah aku =)
sempat lg brgmbr
hehehe
tuan umah yg cun hruslaa ade kan
mase nak amek gmbr ni memule mak aku xbg
dia kate x elok amek gmbr bertige
dia kate nti slh srg akan terpisah
then lelame dia kate bg plak
dia kate xpelaaa
klu terpisah pown sbb duk len2 negeri
srg pi australia, srg kat london,srg kat cini kut
hahaha
ade2 je mak aku ni
agaknyer bab2 ni aku menurun mak aku kut
kecoh and menggelabah..ahakss

then balek tu singgah giant shah alam jap
sheila nak amek kek kat kwn dia



nilaa cheesecake from mama elin
sedaaapppp gilerrr
sedat hingge menjilat bibir ;p
thanx sheila blanje kek nie
len kali boley rase perise len plak ;p

ktrg smpy kolej kul 7.30
balek tu trus siap2 sbb mlm tu nak pi mkn sate kajang plak
yummy yummy
beshhh
lagi2 biler org blanje kan..ahaksss
ktrg mkn ramai2 dgn kwn2 forum sheila
drg sume duk cite hal laki bini
aku dgn sheila duk tenung je lerr muke2 drg tu
nak nyampuk kang tkut trslh tmpt plak
kang ktrg gak yg malu
last2 aku lyn je konsert sure heboh
smbel2 tu psg gak tinge
manelerr taw de mende yg bley ak amek
utk mse dpn..hehe

2 comments:

SheiLa said...

hari yg seronok..dapat jumpa kak syikin..n betul kata2mu, semua adik beradik kak syikin sume muka same.. :D

Oooo..seronott la yer sbb org belanja makan :P
alia makan sate sampai berapa lidi eh? siap nak suh gabungkan skali lidi2 sate supaya org x nampak berapa banyak alia makan..pandai yerk! haha

♥Miss Leya♥ said...

ish sheila nie..jgn ler pecah lobang..
malu den..ahaks
yola,rezki jgn ditolakkan??haha